Je možné rozdeliť balenie na 2 mená (30 a 30 menoviek na každé meno)?
- bohužial nedá sa, systém je celý naprogramovaný a vždy platí 1 balenie = 1 meno = 60ks menoviek
Môžete moje menovky dať do tlače prioritne? A je možné, aby ste mi ich poslali najneskôr zajtra?
- veľmi radi by sme zákazníkovi obratom posielali jeho menovky, ale kedže sa jedná o personalizovaný tovar, ktorý nevieme mať v predstihu na sklade a taktiež naše menovky sú tlačené v profesionálnych tlačiarňach, tak proces spracúvavania trvá niekoľko pracovných dní. Všetky zákazky vybavujeme priebežne, no vždy sa snažíme ich vyexpedovať do cca 10 pracovných dní.
Posielate menovky aj do Rakúska?
- áno, posielame menovky do celej Európy, kedy je príplatok za poštovné 1 EUR.
Môžete mi objednávku poslať na dobierku?
- bohužiaľ po zlých skúsenostiach s nepreberaním dobierok, túto možnosť viac neponúkame.
Ako to vyzerá s mojou objednávkou - obrázok Dyno s menom Miško?
- vždy Vás poprosíme poslať nám číslo Vašej objednávky, lebo podľa čísla vieme identifikovať Vašu objednávku a nepomýliť si Vás s inými zákazníkmi.
Aký je rozdiel medzi menovkami na oblečenie a univerzálnymi?
- žiadny, lebo menovky sú tlačené na rovnaký materiál, len kvôli lahšiemu vyhľadávaniu v googli sme ich označili pod 2 produktami.
Môžem mať na menovke svoj vlastný obrázok, ktorý Vám pošlem?
- bohužial nedá sa, systém je celý naprogramovaný, dá sa vybrať u menovkách len z uvedených ikon/obrázkov, ktoré sú uvedené na našom webe. Vlastný obrázok je možné si vkladať len na Selfie menovkách do školy.
Máte v ponuke aj nažehľovacie menovky?
- nažehľovacie menovky po viacerých zlých skúsenostiach - náročnejšia aplikácia so žehličkou (pripálenie kusy oblečenia u zákazníčok) sme vyradili z našej ponuky.
Pri online platbe v poslednom kroku mi padla cela stránka, prosím čo mám robiť?
- ak objednávka padla v poslednom kroku, kde systém od Vás žiadal vypísať údaje z platob./kreditnej karty, tak sa nič nedeje, lebo nám sa v systéme zobrazila Vaša neuhradená objednávka. Ak do 24h nevidíme úhradu na účte za objednávku, posielame obratom mail ohľadom úhrady cez internet banking k Vašej objednávke.
Mohli by ste mi zmeniť text-dizajn-obrázok na menovke, ktorú som si vytvorila v objednávke č. xxxxxxxx?
- bohužiaľ z technických dôvodov to už nie je možné, keďže je to tovar vyrábaný na mieru a mohlo by dôjsť k nedorozumeniu. Jedine je ešte možné ak ste objednávku ešte neuhradili, že si ju znova vytvoríte s textom-dizajnom-obrázkom aký chcete.
